Leixuri Arrizabalaga Arruza

Pregunta a Leixuri Arrizabalaga Arruza

999 apoyos necesarios.

Biografía

Leixuri Arrizabalaga Arruza naiz, euskalduna, Gatikarra eta 1981an jaioa. Herri txiki batekoa izatea maite dot, danak elkar ezagutzen dogulako (onerako eta txarrerako), gure artean zaintzen garelako eta gente zelebre eta zelebrekeriak nonahi daukaguzelako. Zuzenbide Ikasketak egin nituen Deustuko unibertsitatean eta bizitza profesionala abokatu modura bideratu dot, familia zuzenbidean eta genero indarkeri kasuak eramanez gehienbat.

Txikitatik bizi izan dut abertzaletasuna nire etxean, aitite amama eta guraso jeltzale peto petoak izanda, beraz ez da harritzekoa 18 urterekin politikan interesa sortu izana eta hurrengo urtean EAJk beraiekin udal hauteskundeetara aurkeztea eskeintzea. Ordurarte egiten nuena egitera: herriagatik lan egin, kultur ekintzak antolatuz gehienbat, baina oraingo honetan sigla batzuen pean. Eta, zinegotzi modura jardun dut, eta geroxeago alkate 2015etik 2021era arte.

Eusko Legebiltzarrean sartzeko aukera izan nuen, niretzako ohorea eta abentura berri baten hasiera da. Ordutik hona, bizitza politikoa, profesionala eta pertsonala bateratzen saiatzen naz, ez da erraza, honetan animosa egoteak garrantzi handia du! Beraz, eguneroko politikaren “burrukan” ematen dodaz orduak, bai Gasteizen, bai Gatikan, eta aisialdia nire gentearekin disfrutatzen dot.

Soy Leixuri Arrizabalaga, euskaldun, de Gatika y nacida en 1981. Adoro vivir en un pueblo pequeño, porque todas y todos nos conocemos (para lo bueno y para lo malo), porque nos cuidamos los unos de los otros y por sus gentes célebres y sus celebridades. Estudié Derecho en la Universidad de Deusto y he encaminado mi vida profesional en el ejercicio de la abogacía, encargándome sobre todo de casos de Violencia de Género y Derecho de familia.

Desde pequeña he vivido el sentir nacionalista en mi casa; mi familia siempre ha sido Jeltzale, por lo que no es de extrañar que a los 18 años empezara a interesarme la política y que un año después EAJ-PNV me ofreciera presentarme con ellos a las elecciones municipales. Para hacer lo mismo que venía haciendo hasta ese momento: trabajar por y para mi pueblo, sobre todo organizando actos culturales, pero esta vez, bajo las siglas de un partido político. Y desde entonces he sido concejal, y posterioremente, alcaldesa de desde 2015 hasta 2021.

Estar en el Parlamento Vasco como parlamentaria vasca es un honor. Intento compatibilizar mi vida profesional, política y personal, algo nada fácil en el que el estado de ánimo positivo es fundamental! Así pues, me paso las horas en la “pelea” diaria de la política, en Vitoria y en Gatika, y el tiempo de ocio lo disfruto junto a mi gente.