Markel Olano

Diputado General de Gipuzkoa (EAJ-PNV)
Konpromiso ratioa
32 Galdera 27 Erantzun
Ezgaitua2023.10.19

Biografia

Markel Olano Arrese nauzue, 1965ean Beasainen jaioa. Ezkondu nintzenetik Hondarribian bizi naiz. Filosofian lizentziaduna naiz.

Politika zuhurrean sinesten dut, egunerokoan, egiten diren gauzetan oinarritutakoa, ez prentsarako titularretakoan. Arazo edo erronka bat aurrean dugularik, hausnartzea dut gogoko, konparatzea, arrazoitzea, irtenbiderik egokiena bilatzeko. Lantaldean aritzean sinesten dut eta akordio eta adostasuneko pertsona naiz. Gaur egun EAJ-PNV ordezkatuz Gipuzkoako Ahaldun Nagusia izateko hautagaia naiz.

Soy Markel Olano Arrese, beasaindarra nacido en 1965. Desde que me casé vivo en Hondarribia. Soy licenciado en filosofia.

Creo en una política discreta, del día a día, basada en los hechos y no en titulares de prensa. Ante un problema o un reto me gusta pensar, comparar, razonar para encontrar la solución adecuada. Creo en el trabajo en grupo y soy hombre de acuerdos y consensos. Hoy en día soy el candidato a Diputado General de Gipuzkoa en representación de EAJ-PNV.