Maiorga Ramírez Erro

Diputado en el Parlamento de Navarra (EH Bildu)
Konpromiso ratioa
5 Galdera 5 Erantzun
Ezgaitua2023.10.24

Biografia

Nafarroako Tafalla herrian bizi, hazi eta hezitakoa. Gaztetatik erakartzen nau politikak eta Gazte Abertzaleak erakundean izan nituen nire lehenengo hartu emanak. Ordutik Eusko Alkartasunaren barruan bizi izan dut jardun politikoa, 2003 eta 2013 artean Nafarroako koordinatzailea izan nintzelarik. Orain, Bildu koalizioko legebiltzarkidea naiz Nafarroako Parlamentuan. Filosofian lizentziatua eta hezkuntzan aritua, iraganetik ikasiz Nafarroan eta Euskal Herrian etorkizun berri eta aske bat eraikitzea dut helburu.

**

Nacido en Tafalla en 1976, vivo atraído por la política desde joven y tuve mis primeras experiencias dentro de la organización Gazte Abertzaleak. Desde entonces formo parte del partido Eusko Alkartasuna, de donde he sido coordinador de Navarra entre los años 2003 y 2013. Actualmente, soy parlamentario de la coalición Bildu en el Parlamento de Navarra. Licenciado en Filosofía y con experiencia en la educación, mi objetivo es aprender de nuestro pasado para construir un futuro libre para Navarra y para Euskal Herria.