Lluís Rabell

Diputado al Parlament de Catalunya (Catalunya Sí que es Pot)
Konpromiso ratioa
28 Galdera 12 Erantzun
Ezgaitua2017.03.03

Biografia

Nascut a Barcelona, al barri del Raval, el 17 de febrer de 1954. De 1971 a 1973 va cursar estudis Filosofia i Lletres i Ciències Econòmiques en la UB. L'any 1981 va obtenir el títol universitari de traducció i interpretació a la Universitat de Montpeller. Entre 1981 i 1987 va residir a París i allí van néixer els seus dos fills. Torna a Barcelona l'any 1988 per treballar en l'empresa familiar, Tallers Franco S.A., un petit taller amb 12 treballadors, fins el 2008. L'any 2000 s'implica en el moviment veïnal de Barcelona i des de 2012 fins a 2015 va assumir la presidència de la Federació d'Associació de Veïns de Barcelona, la FAVB.

**

Nacido en Barcelona, en el barrio del Raval, el 17 de febrero de 1954. De 1971 a 1973 cursó estudios Filosofía y Letras y Ciencias Económicas en la UB. En 1981 obtuvo el título universitario de traducción e interpretación en la Universidad de Montpellier. Entre 1981 y 1987 residió en París y allí nacieron sus dos hijos. En 1988 vuelve a Barcelona para trabajar en la empresa familiar, Talleres Franco S.A., un pequeño taller con 12 trabajadores,  hasta 2008. En el año 2000 se implica en el movimiento vecinal de Barcelona y desde 2012 hasta 2015 asumió la presidencia de la Federación de Asociación de Vecinos de Barcelona, la FAVB.