Josep Lluís Cleries

Pregunta a Josep Lluís Cleries

Beharrezko babesak: 10

Biografia

Vaig néixer a Barcelona el 1956. Actualment, sóc el portaveu de Partit Demòcrata Europeu Català al Senat, cambra a la qual vaig arribar per designació del Parlament de Catalunya. Vaig entrar al Parlament el 2003 fins que al 2013 vaig comprovar que era pràcticament impossible compaginar, com es mereix la societat, la meva tasca de diputat i de senador.

Des del 2011 al 2012 vaig tenir l’honor de ser Conseller de Benestar Social i Família de la Generalitat.

Sóc enginyer industrial, però la meva passió és la política social a la què sempre he dedicat la meva vida des que vaig entrar en el món de l’Esplai i el voluntariat quan era jove.

Nací en Barcelona en 1956. Actualmente, soy el portavoz de Democracia y Libertad en el Senado, cámara a la que llegué por designación del Parlament de Catalunya. Entré en el Parlament en 2003 hasta que en el 2013 comprobé que era prácticamente imposible compaginar, como se merece la sociedad, mi tarea de diputado y de senador.

Desde el 2011 al 2012 tuve el honor de ser Conseller de Benestar Social i Família de la Generalitat.

Soy ingeniero industrial, pero mi pasión es la política social a la que siempre he dedicado mi vida desde que entré en el mundo del Esplai y el voluntariado en mi juventud.