Pregunta para Eusko Legebiltzarra

Atzera botako duzue EPEaren nota meritu lez kontsideratzea, ordezkoen zerrendak kudeatzeko?

703 pertsonak babestu dute
703 Babes
Ordezkoak Kaltetuak Pregunta de Ordezkoak Kaltetuak

Eusko Legebiltzarreko politikariei zuzendua:

Oposaketa gainditu baina plazarik lortu ez duten irakasleak saritzeari buruzko proposamenari dagokionez, ondorengoa adierazten dut/dugu:
- Erabat neurriz kanpokoa da Hezkuntza Sailak baremoan eman nahi dion garrantzia azterketa bateko notari lan esperientziarekin alderatuz.

-Saritze mota honek, desoreka garrantzizko eta onartezinak ekarriko ditu ordezkoen kolektibora.

- Praktikan, oposaketak derrigorrezko bihurtzen ditu ordezko guztientzat eta guztiz subjektiboa den prozedura batean ahalik eta emaitza hoberena izatera behartzen gaitu. Garbi dugu sistema honek ez dituela irakasle trebatu eta prestatuenak ematen. Erakusten duen gauza bakarra, izangaiak frogak gainditzeko izan duen gaitasuna da.

- Nahiz eta saritzea espezialitate bakarrean izan, berbaremazioetan, saritutako pertsona horrek izena emana duen zerrenda guztietan aplikatuko litzateke automatikoki.

- Hezkuntza departamentuak, neurri honekin, egunero eta urteetan eskoletan lanean bere betebeharra zintzoki betetzen duen ordezkoarekiko begirune eza adierazten du. Eta hau irmoki salatu nahi dut /dugu.

- Ordezko guztiak lanpostu eskaintza miserable baten ondorioz dantzan jartzea hezkuntzaren kalitatean eragin zuzen eta garbia izango du, irakaslearen atentzioa bere jardunean baino, oposaketetan fokoa jarrita egongo da eta.

- Ordezko irakasle bakoitzaren momentuko kasuistika eta egoera pertsonalaren ondorioz eratorrita, edota gaixo, urduri, ikastetxean lanez gainezka... egotearen ondorioz, karrera profesional guztia kolokan jartzen du proposamen honek.

- Beste behin aukera galdu baten aurrean aurkitzen gara; sakonean eman beharreko eztabaida saihestu du Hezkuntza Departamentuak. Hau da, Oposizio sistemaren diseinua, sarbide sistema egokiena, … alde sozialarekin eztabaidatu eta adostu beharrean, Madriletik datorren diseinua goitik behera birproduzitu eta inposatzen du. Sistema honek ez die gure beharrei erantzuten eta ez da bat ere objetiboa ezta justiziazkoa ere.

Goian aipatutako guzti honengatik, nire/gure erabateko desadostasuna adierazi nahi dizut/dizugu idatzi honen bitartez. Eta asmoa bertan behera uztea exijitu nahi dut/dugu.

703 pertsonak babestu dute
703 Babes