¿Es va a fer accessible als veïns l'accés a Alboraia per la carretera ?
Ez dago galderaren erantzun gehiago
Jorge Fontestad

El tram de carretera li correspon arreglar-ho a la ciutat de València

Hola Tonia.

Entenc sobre la teua pregunta que et refereixes al tram entre la rotonda d'entrada a Alboraia després de passar l'Estació de Servei i el nostre municipi. T'adjunte el mapa de la Direcció General del Cadastre amb la zona pintada de roig per a especificar de que tram estem parlant.

Com pots veure aquest tram és competència -i sòl- de la ciutat de València, per la qual cosa la demanda perquè arreglen aquest tram ha d'anar dirigit cap a ella atès que, segons l'Article 140 de la Constitució Espanyola, nosaltres -com Ajuntament- no tenim competències a aquest tram.

Article 140.- La Constitució garanteix l'autonomia dels municipis. Aquests gaudiran de personalitat jurídica plena. El seu govern i administració correspon als seus respectius Ajuntaments, integrats pels Alcaldes i els Regidors. [...]

Li passaré la teua demanda a l'Equip de Govern per a veure si podem fer una sol·licitud formal a l'Ajuntament de València perquè tinguen en compte aquesta actuació, de la mateixa manera que es va elevar una queixa formal sobre l'estat de les restes de les obres que encara es mantenen al final del Parc Rei En Jaume.

Sobre les actuacions previstes a curt termini al tram que ens correspon a nosaltres, van a substituir-se les lluminàries per altres d'alta eficiència energètica que es van adquirir gràcies al Pla d'Inversions Financerament Sostenibles de la Diputació de València.

Gràcies per utilitzar aquest canal de participació!

Partekatu
Jorge Fontestad
 Galdera ¿Es va a fer accessible als veïns l'accés a Alboraia per la carretera ?

Es va a fer accessible als veïns l'accés a Alboraia per la carretera ? Des de la rotonda d'Alboraia és molt perillós i sobretot de nit , ja que no hi ha gens de llum .

Sortzailea
Tonia Perez Tonia Perez
2016.02.20

Batu zaitez Osoigora