Ez dago galderaren erantzun gehiago
Inés Arrimadas

A C's tenim un compromís total amb la transparència i el dret a la informació

Hola, Vicenç: A C's tenim un compromís total amb la transparència i amb la promoció del dret a la informació. Hem obtingut la màxima puntuació que atorga Transparència Internacional a l'hora de publicar els nostres comptes, currículums, pressupostos... Etc. Ens agradaria que hi hagués aquest mateix nivell d'exigència a les institucions públiques. És per això que desenvoluparem uns mecanismes efectius per tal d'executar plenament la Llei 19/2014 i brindar als ciutadans recursos que els permetin conèixer detalladament com s'inverteix cada euro des de l'Administració. Adaptarem l'estructura de l'Administració a la nova normativa i brindarem a totes les entitats locals assistència perquè puguin cumplir allò que estableix la Llei i, així, crear les condicions perquè tots els ciutadans puguin confiar de nou en les seves institucions.

Partekatu
Inés Arrimadas
 Galdera Per fer eficient i creïble la llei de transparència, dotareu Governació amb la competència sobre arxius?

Segons la llei 19/2014, la transparència té com a fonament tècnic la gestió documental i els arxius. La seva dependència de Cultura, però, ja ha evidenciat disfuncions en el desplegament de la llei. Apostareu per racionalitzar aquesta situació unificant orgànicament les competències sobre arxius, ogov i transparència?

Sortzailea
Vicenç Ruiz Vicenç Ruiz
2015.09.20

Batu zaitez Osoigora