Etorkizuna Eraikiz   Etorkizuna Eraikiz

2018 Mar. 14 16 babes

Partekatu Baloratu

Solasaldia

Gustatuko litzaizuke Gipuzkoako Foru Aldundiko bozeramaileari, Imanol Lasari, zure kezkak zuzenean helaraztea? Eta momentuan erantzutea? Zer galdetuko zenioke aukera izango bazenu? Honela aurkeztu du Osoigo plataformak Etorkizuna Eraikiz-ek martxan jarritako #ImanolekErantzun ekimena.

Ekimen honen bidez, gipuzkoarren zalantzak entzun eta erantzun nahi ditu Imanol Lasak. Imanol Lasa bozeramaile eta diputatuak Osoigon jasotako 10 galdera bozkatuenak erantzungo ditu Facebook Live bidez streamingean emitituko den ekitaldian. Ekitaldia martxoaren 12ean izango da, arratsaldeko 18:30etan hasita, baina galderak bidaltzeko aukera dagoeneko zabalik dago.

------------------------

¿Te gustaría poder preguntar directamente al Portavoz de la Diputación Foral de Gipuzkoa? Etorkizuna Eraikiz organiza el encuentro digital #ImanolekErantzun, un paso más para atender, responder y rendir cuentas ante las y los gipuzkoarras desde la Diputación de Gipuzkoa.

Imanol Lasa responderá las 10 preguntas más apoyadas de Osoigo en un streaming que se emitirá en Facebook Live el próximo 12 de marzo a partir de las 18:30. Envía tu pregunta, consigue apoyos y conoce la opinión de Imanol Lasa en #ImanolekErantzun.

Antolatzailea
Etorkizuna Eraikiz