¿Euskal Bidea posible da EAJ gabe?
No hay más respuestas a la pregunta
Rebeka Ubera Aranzeta

Ezin gara EAJren zain egon, baina Euskal Bideak aurrera egin ahala EAJ hurbilduko da.

Euskal Bidea ekimen bat da erabaki eskubidea eta horren bitartez independentzia eta burujabetza lortzeko bidea izan nahi duena. Eta lanbide horretan EAJ ez da hasiko, ez delako hasi azkeneko 40 urte hauetan Ibarretxe planaren salbuespen mugatuarekin. Beraz EAJri itxoiten ezin gaitezke egon. Gainera, erronka honen froga nagusia datza herritarrengana iristean ala ez iristean. Esatebaterako Gure Esku dago bezalako mugimenduekin elkartuz. Bi urrats horiek betetzen badira EAJk ez du hurbildu beste erremediorik izanen CIUri Catalunyan gertatu zaion bezala. Eta EAJko zuzendaritza ez baldin bada hurbiltzen ere, abertzalea den bere baitako gehiengoa ondoratuko da. Beraz, Euskal Bidea hasi da eta jarraituko du EAJ gabe, baina aurrera joatea lortzen baldin badu EAJri bozkatzen dion gehiengo bat ere, hor egongo da bukaeran.

Rebeka Ubera Aranzeta
 Pregunta ¿Euskal Bidea posible da EAJ gabe?

Ez dirudi EAJk Euskal Bidera batzeko asmorik duenik, eta gainera, badirudi hauteskundeotan gora egingo duela. Zer egin bi joera horiek hala jarraitzen badute, Euskal Estaturako bidea ez gelditzeko?

Enviada por
Usuario Anónimo Usuario Anónimo
18.03.2015

Únete a Osoigo

¿Eres político y estás interesado en participar en Osoigo?