Rubén Collado i Chaparro

Candidato a la Alcaldía de Puçol (Podem Poble Puçol)

Biografía

Soc Rubén Collado, veí del poble valencià de Puçol ,per al cual,he segut triat per els meus colegues del proyecte, POBLE Democràtic PODEM-POBLE Puçol ,per a representar-los en les pròximes eleccions locals.
Me dedique al mon comercial des de fa 14 anys, comencí des de baix i a partir d´ahí,he dirigit equips comercials i la delegació d´una empresa a nivell nacional.

He viajat per alguns països del mon i este fet fa que veja lo chicotets que som i lo importants que podem ser per a este mon al hora, puix una chicoteta acció nostra pot ser que no tinga cap valor,pero si som capaços de sumar moltes chicotetes accions serem capaços de lo mes important,canviar al mon i fer-lo mes just i humà.
Mai he estat involucrat en la política activa, pero si que m´ha interessat sempre,peraixò vaig decidir activar-me políticament parlant i contribuir en algo a la meua societat de la millor forma que se, servint-la.