¿Posible da PSN eta UPNrik gabeko Gobernua Nafarroan?
No hay más respuestas a la pregunta
Manu Ayerdi

Hiritarrok bere bozkarekin esango dute zer den eta zer ez den posible

2008tik ari gara sufritzen krisis honek gauzak asko aldatu ditu. Krisia ez da bakarrik ekonomikoa. Soziala - pobrezia gero ta haundiagoa -, ingurumenakoa - klimaren aldaketak hor daude - eta azkenean, balore eta etikakoa - korrupzioa latza egunero topatzen dugu hedabideetan - da. Iragana ez da inoiz bueltatuko. Etorkizun berri bat eraiki behar dugu.

Nafarroan azken urte hauek UPNren porrota arlo gehiegitan erakutsi digute. Ziur gaude gure hiritarren gehiengo zabal bat esango du ez duela nahi UPN gobernuan jarraitzea. Hori bai dela gure helburu nagusia.

Hortik aurrera, askotan esan dugu lerro gorriak ez daukagula inorekin, ez sigla batzuekin ez besteekin. Gure lerro gorriak helburuak, baloreak eta jarrerak direla. Aldaketa integratzailea, sendoa, irauntzekoa, lasaia izan behar da. Sinesgarritasuna eta konfiantza sortu behar du.

Guk aldaketa horretan izan nahi dugu, eta lidergoa gure bizkarran hartzeko prest gaude. Bainan noski, importanteena da ikustea maiatzan ze lekutan jartzen digute hiritarrak bai guri bai besteeri. Hiritarrok erabakitzen dutena, ondo erabakita egongo da eta horrekin lan egin beharko dugu guztiok. Sozialistak frustrazio asko ekarri digute iraganean Madridetik erabaki haundiak hartu dituztelako. Ongi egongo zen jakitea indar politiko bakoitza, ez bakarrik PSN, non hartzen ditu bere erabakiak. Geroa Bai Nafarroan 100%ean.

Manu Ayerdi
 Pregunta ¿Posible da PSN eta UPNrik gabeko Gobernua Nafarroan?

UPNk urte luzez erakutsi du ez duela ezer onik ekarriko, eta badakigu PSNren hariak Madrildik mugitzen dituztela. Alternatiba izango den Gobernu bat eraikitzea posible dela uste duzu?

Enviada por
Usuario Anónimo Usuario Anónimo
10.03.2015

Únete a Osoigo

¿Eres político y estás interesado en participar en Osoigo?