No hay más respuestas a la pregunta
Maddalen Iriarte

2017-18 ikasturtean curriculuma kaleratuko dugu eta hor filosofia ardatz gisa agertuko da

Zoritxarrez ikusten ari gara filosofia ikasgaiak gero eta garrantzi gutxiago duela gure ikastetxetan. Guk hezkuntza pertsona aske, kritiko, ahaldun, solidario eta euskaldun eleaniztunak hezteko tresna gisa ulertzen dugu, jaiotzetik hil arte ematen den prozesu gisa. Lanbide teknikoetara begira pentsatutako hezkuntza sistema non filosofia bezalako ikasgaiak soberan dauden ez dira zuzenak. Guk hezkuntza sistema pertsona bere osotasunean hazteko tresna bezala ulertzen dugu.

Hezkuntzari buruz hitz egiterakoan ere azpimarratu behar da Euskal hezkuntza Espainiar Estatuaren menpe dagoen hezkuntza dela. Madrilen hartzen dira gure hezkuntzari dagozkion erabakirik inportanteenak eta ez dugu eskuduntza osorik. Adibidez, LOMCE (LOMCEk 'Heziberri 2020' izena du Araba, Bizkaia eta Gipuzkoan.)

Euskal herritarrok behar dugun hezkuntza sistema kanpo esku hartzerik gabekoa izatea nahiko genuke eta horregatik gure programan euskal jendarte eta errealitatera egokitutako curriculuma osatzea proposatzen dugu, hezkuntza eragileekin elkarlanean. 2017-2018 ikasturtean oinarrizko curriculuma kaleratuko dugu eta hor filosofia, musika eta arte zientziei loturiko arloak ardatz gisa kokatuko ditugu

Maddalen Iriarte
 Pregunta Ze asmo daukazue filosofia ikasgaiarekin zuen hezkuntza proiektu pedagogikoan?/ ¿Qué plan tenéis para la asignatura de filosofía?

HEZIBERRIk giza-zientziarako hautazkoa bihurtu du derrigorrezkoa zen Filosfiaren Historia batxilergoan. Hau ez da horrela izan erkidego autonomo guztietan. Nola aplikatuko luke Hezkuntza sailburu berriak Euskadin?

LOMCE y HEZIBERRI han convertido en optativa únicamente para el bachillerato de ciencias-sociales la asignatura hasta ahora troncal "Historia de la Filosofía". No ha sido así en muchas otras comunidades autónomas. ¿Que opinión te merece?

Enviada por
agora filosofia elkartea agora filosofia elkartea
14.09.2016

Únete a Osoigo

¿Eres político y estás interesado en participar en Osoigo?