TTIP bai ala ez?
No hay más respuestas a la pregunta

Kaixo, Aitor. Ez da erraza galdera honi “bai” edo “ez” batekin erantzutea, gero etorriko diren ñabardurak kontuan hartu nahi baditugu (OTANen kasuan gertatu zen moduan)

Momentu honetan ezin dugu ziurtatu zein ondorio izanen dituen TTIP-k, baina negoziazioak isilpean izateak –gaur egun gertatzen ari dena- ezer onik ez duela ekartzen uste dugu. Geroa Bairen iritziz, herritarrentzat garrantzitsuak diren gaiak beste era batera landu behar dira, modu garden eta argi batean.

Horregatik, Geroa Baik mozio ugari aurkeztu ditu hainbat udaletan, TTIP modu gardenago batean garatu behar dela exigituz. Europa Batasuneko Gobernuek eta udalek informazio gehiago eduki behar dute; alde ekologiko eta sozialak kontuan hartu behar dira, dagozkien erakundeekin; horretaz gain, beste arlo batzuetan TTIPk eduki litzakeen ondorioak sakonago aztertu beharko lirateke (kulturan, osasungintzan, etab)

Aldi berean, Geroa Bai, EH Bildu, Podemos eta Izquierda-Ezkerra taldeok mozio bat aurkeztu dugu Nafarroako Parlamentuan, hurrengo asteetan Osoko Bilkuran onartzeko. Nazioarteko lankidetzan konprometituak egonik, hau akats larria iruditzen zaigu. Sekretupean eta antidemokratikoki negoziatzen diren akordioak herritarren eskubideen kontra doaz, gure eskubidea, zalantzarik gabe, gure izenean zer ari den negoziatzen jakitea delako.

Horregatik: TTIP, HORRELA EZ.

---------------------------------------------

Es una cuestión a la que resulta difícil responder sí o no, sin riesgo de caer después en el “de momento no, pero ahora sí” que ocurrió, por ejemplo, con la OTAN.

No hay certezas sobre los impactos que pudiera tener el TTIP, pero el oscurantismo con el que se está tratando en las instituciones correspondientes no hace presagiar nada bueno, y va en contra de la idea que Geroa Bai tiene de cómo se deben tramitar asuntos que afectan directamente a la ciudadanía.

Por eso, Geroa Bai ha aprobado mociones en los ayuntamientos para exigir que el TTIP se tramite de forma más transparente; que los gobiernos regionales de la UE y los entes locales tengan información, como es su derecho, sobre la legislación que les pueda afectar; que el TTIP tenga en cuenta los aspectos ecológicos y sociales, así como el impacto que pueda tener en ámbitos como el social, el sanitario o cultural…

Al mismo tiempo, como se dice en la moción parlamentaria que hemos presentado Geroa Bai, EH Bildu, Podemos e Izquierda-Ezkerra, y que aprobaremos en las próximas semanas, acuerdos de este tipo pueden promover una carrera mundial de tratados comerciales bilaterales que vayan contra los países más débiles y pobres. Comprometidos como estamos en Geroa Bai con la cooperación internacional, eso nos parece un grave error. En la línea de lo señalado en esa resolución, creo que los acuerdos que se negocian secreta y antidemocráticamente vulneran el derecho de todo ciudadano a saber lo que se está negociando en su nombre.

Por lo tanto: TTIP, NO ASÍ.

Koldo Martínez Urionabarrenetxea
 Pregunta TTIP bai ala ez?

Kaixo, Koldo. Zein da zure iritzia TTIP delakoaren inguruan? Abenduko hauteskundeetako boza alde batera edo bestera irauli dezakeen gaia da niretzat, eta Geroa Baik orain arte jarrera epel samarra izan duela iruditzen zait. Oraindik ez dakit nire bozka zuretzat joanen den ala ez, baina zorterik onena opa dizut ibilbide berri honetan.

Enviada por
Aitor Men Aitor Men
20.11.2015

Únete a Osoigo

¿Eres político y estás interesado en participar en Osoigo?