No hay más respuestas a la pregunta
Guillermo Collarte

Hola Luis y asociados,

En primer lugar pediros disculpas por el retraso en contestar.

Mira Luis, no controlo mucho la última normativa de la Xunta, sobre el proceso de acceso a puestos directivos, pero mira Luis, yo soy funcionario, de la Xunta, creo y defiendo el buen hacer de los funcionarios, y todo lo que signifique, politización de puestos, y por tanto el alejamiento de una administración eficiente e independiente , es un error. Creo que una de las claves para regenerar el buen funcionamiento y acabar con esa sensación de que todo se puede compadrear, pasa por una buena Administación, independiente, profesional y bien preparada y motivada.

Abrzos

Guillermo Collarte
 Pregunta ¿Que opina da legalización do nomeamento a dedo de directivos para postos públicos?

Hai uns meses no SERGAS descubriuse que había xente contratada (hai nomes e apelidos) como aux. administrativa pero os tiñas como xefes, pagando de tapadillo un "programa especial". Aparecían ata no directorio do Sergas como xefes. Cando se lle consultou a RR.HH. respostaron que era un ERRO no directorio pero que esa xente era soamente aux. administrativa. Supoño que isto acabará na fiscalía anticorrupción.

Pero o máis inquedante e que agora ca nova normativa da Xunta, a todos eses que eran "erros" vanos nomear directivos.

¿Poden os políticos crear leis para legalizar o que é inmoral e que era ilegal? Con cousas así o que están facendo e crear un caldo de cultivo para que isto acabe peor que a toma da Bastilla. É unha auténtica tomadura de pelo.

Está moi ben que se aproveite o coñecemento de xente do mundo privado, pero esa xente non pasou ninguna oposición, nin ten formación sobre a lexislación pública, etc etc etc. E vai a pasar a dirixir funcionarios sen ter coñecementos do procedemento administrativo, lei de contratos públicos, etc etc. Iso por dicilo suavemente. Porque claramente é unha coladera para colocar amigos.

Logo tódolos economistas, enxeñeiros, etc que teñen a súa praza de técnicos e que pasaron probas e exámenes ¿son tontos? ¿Están chamando tontos ao persoal da administración? Iso é como ter ducias de enxeñeiros informáticos en nómina e contratar todo o de informática a subcontratas, e os de dentro mirando para as paredes. Imaxina que de repente collemos e tódolos anestesistas e ciruxáns cardíacos lles seguimso pagando pero lles dicimos anda ide para o salón de descanso que imos traer unha contrata a facer o voso traballo.

En resumen o PP está insultando a intelixencia dos cidadáns. E ca que está caíndo, eu vou facer de Aramis Fuster, leva o camiño do CDS. RECTIFICAR É DE SABIOS E DE INTELIXENTES.

Enviada por
Luis Villaverde Luis Villaverde
07.11.2014

Únete a Osoigo

¿Eres político y estás interesado en participar en Osoigo?