¿Currás en Tragsa que sentido ten?
No hay más respuestas a la pregunta
Guillermo Collarte

¿Currás en Tragsa que sentido ten?

Querido Luis,

Dicen na Nosa Terra que por un lado xa ves e por outro que queres que che diga...

Todo indica que al final no terminará por concretarse ese nombramiento. Creo que es lo mejor, que podía pasar.

Boas noites, a tod@s, los que me pedisteis mi opinión, Gracias.

Guillermo Collarte
 Pregunta ¿Currás en Tragsa que sentido ten?

Estamos criticando continuamente por todas partes as famosas portas xiratorias e aquí en Santiago vai e DAMOS EXEMPLO. Un home que se salvou de casualidade por non estar na famosa votación, pero que a idea a tiña, e non foi condenado. Que non fixo nadiña no tempo que estivo aí de alcalde. Os cidadáns acabamos ca impresión de que o meten aí para pecharlle a boca non vaia dicir algo que non se deba saber. No PP e no resto de partidos deberían tomar o toro polos cornos e deixarse de botar balóns fora. Os partidos clásicos seguen pensando que os mítines é onde gañan os votos e aí so van os convencidos, os que aínda que lles rouben segurián dicindo meu partido é un santo e o mellor. Agora a rede é o caldo de cultivo dos votos e o seguen esquecendo. Cando chegue Podemos e outros partidos "da rede" será demasiado tarde. En resumen, o de Currás é unha xogada para taparlle a boca ou a intención é que a xente odie máis ao PP aínda??

Enviada por
Luis Villaverde Luis Villaverde
26.10.2014

Únete a Osoigo

¿Eres político y estás interesado en participar en Osoigo?