¿Posició respecte a la independència de Catalunya?
No hay más respuestas a la pregunta
Carme Soler

La independència és el millor mitjà per a assolir el benestar que els catalans mereixem

Bona nit, primer de tot moltes gràcies per ser el primer en preguntar i, per tant, apropar més la política als ciutadans.

La nostra posició és molt simple: Catalunya és sobjecte sobirà i per tant té el dret a autodeterminar-se. Un cop entesos aquí, considerem que la millor opció per a Catalunya i els seus ciutadans és la independència. Per quin motiu? Bàsicament perquè considerem que Catalunya necessita de polítiques propies a fi de garantir el seu model econòmic, cultural i social i, això, només pot esser assolit via la independència de Catalunya.

Som un poble prou ric i treballador com, no només sobreviure, sinó creixer fins a les quotes de benestar que tots els ciutadans i ciutadanes de Catalunya mereixem per dignitat i justicia.

Aquesta és la nostra posició i a partir d'aquí actuarem en conseqüencia.

Carme Soler
 Pregunta ¿Posició respecte a la independència de Catalunya?

Hola, m'agradaria saber quina és la posició de MES de Sta. Cristina respecte a la demanda d'independència de Catalunya. No des del punt de vista del partit a nivell general, si no a nivell de Sta. Cristina. Gràcies

Enviada por
Usuario Anónimo Usuario Anónimo
18.03.2015

Únete a Osoigo

¿Eres político y estás interesado en participar en Osoigo?