Pregunta para Eusko Legebiltzarra

Zein proposamen-neurri hartuko dituzue EPE sistemaren ondorioz izandako kaltetu guztientzat?

128 personas la han apoyado

Mezu hau Eusko Legebiltzarreko politikariei bideratuta doa:

EPE sistema salatu nahi dugu, bertako GARDENTASUN falta, SUBJEKTIBITATEA, GAITEGI ZAHARKITUAK eta GAZTELANIA HUTSEAN DAUDENAK… ZORTEAREN esku gelditzen da hein batean plaza lortzea, eta ez irakaslearen transmisio gaitasun, motibazio, konpetentzia eta profesionaltasunean.

Beste bide batzuk bilatu behar direlakoan gaude kalitatezko hezkuntza publikoa lortu ahal izateko. Horretarako, ordea, oinarrizkoa eta ezinbestekoa da irakasleriaren finkotasuna, eta hautaketa prozesu hau oztopo da gure eguneroko jardunean nahiz kalitatezko hezkuntza bermatze bidean. Azken batean,  horixe da GUZTION nahia eta xedea.

-Zergatik ezin ditugu azterketak ikusi? Ebaluazio-irizpideak zergatik ez dira publiko egiten?

-Tribunal guztietan eta arlo guztietan ebaluazio-irizpide berberak erabiltzen al dira?

-Denborari dagokionez, azterketa praktikoa luzeagoa izan da aurreko aldian baino, ariketa gehiago izan ditugu, eta ordu  kopurua berbera izan da. Ba al du zentzurik?

Kexa hauek eta gehiago bidali ahal dizkizuegu nahi izanez gero,

#HezkuntzaPublikoarenAlde

-------------------------------------------------------------

Queremos denunciar este sistema de OPE, su falta de TRANSPARENCIA su más que de sobra SUBJETIVIDAD, sus TEMARIOS OBSOLETOS e incluso anácrónicos y algunos casos solo en CASTELLANO… Creemos que lograr una plaza queda en manos de la SUERTE y en el punto de vista del corrector/a y no en la capacidad del profesorado, de su motivación, competencia y profesionalidad entre otras.

Creemos que hay que buscar otras vías a favor de una Educación Pública de calidad y para eso la estabilidad del profesorado es fundamental e imprescindible, y este proceso de selección de profesorado precisamente se convierte en un obstáculo tanto en el día a día en los propios centros, como en la garantía una educación de calidad, que es lo que TODOS queremos.

-¿Por qué no podemos ver nuestros exámenes?
-¿Por qué no son públicos los criterios de evaluación?

En cuanto al tiempo: ¿más ejercicios en la prueba y no se amplía el tiempo de resolución de los ejercicios?

#PorUnaEducaciónPública

128 personas la han apoyado